Power «åpner opp» med generøs kundegaranti

651
Annonse
[et_pb_section fb_built=»1″ _builder_version=»4.4.8″][et_pb_row _builder_version=»4.4.8″][et_pb_column _builder_version=»4.4.8″ type=»4_4″][et_pb_blog _builder_version=»4.4.8″ include_categories=»11″ posts_number=»1″ show_excerpt=»off» show_pagination=»off» show_date=»off» show_author=»off» hover_enabled=»0″][/et_pb_blog][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=»4.4.8″][et_pb_column _builder_version=»4.4.8″ type=»4_4″][et_pb_text _builder_version=»4.4.8″ hover_enabled=»0″]

– I takt med gjenåpningen av samfunnet er vi glade for å «åpne opp» med gjeninnføring av, det vi mener er, Norges mest generøse kundegaranti: Åpent kjøp i hele 60 dager, sier adm. dir i POWER Norge, Anders Nilsen.

Da spredningen av Covid 19 var ute av kontroll, var elektrokjeden nødt til å redusere kontakthyppigheten i butikkene. En av tiltakene var at produkter som var testet hjemme ikke lengre kunne returneres i butikk utover de lovfestede reklamasjonsrettighetene.

– Da våre kundegarantier strekker seg mye lengre enn hva som er lovfestet, var dette et av tiltakene vi måtte iverksette, sier Anders Nilsen.

– Nå som myndighetene gradvis åpner opp samfunnet igjen, er vi svært glade av å kunne gjeninnføre den populære og generøse kundegarantien, sier han.

Norges mest generøse

Nilsen hevder POWERs fornøydhetsgaranti er Norges mest generøse fordi den lar kundene prøve hjemme og returnere varene uten spørsmål, og uten krav om ubrutt forsegling.

Artikkelen fortsetter under annonsen

– I tillegg til de generøse vilkårene har vi også en varighet på hele 60 dager, sier han.

Om noen skulle være bekymret for potensielt misbruk, sier Nilsen at den utvidede garantien kan fjernes overfor kunder som aktivt misbruker den:

– Alle kan være trygge på at eventuelle misbruk avdekkes, slik at ordningen kan fortsette for alle som trenger den i tilfelle ting ikke passer eller at varen ikke levde opp til forventningene.

Behovsanalyse

Alle selgere i POWER blir opplært i ulike behovsanalyser for å avdekke alle kundens behov. Målet er alltid at varen kunder kjøper er det perfekte for vedkommende, sier han:

– Noen ganger kan man f.eks. innse at kjøledelen i et kombiskap ble for lite, og da skal kunden alltid være trygg på at varen kan byttes eller returneres.

Outlet gir flere gode kjøp

Produkter som leveres i retur resettes, vaskes og kontrolleres og blir tilgjengelig for nye kunder til en enda lavere pris.

– I vårt outlet-utvalg finnes det derfor mange varer til en enda lavere pris enn prisrobotens laveste pris, sier Nilsen.

Outlet-varene selges med samme garantier som nye varer, og lurer du på hvilke outlet-varer som finnes i din lokale butikk, kan man enkelt sjekke dette på Power.no. 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Annonse