Siste:

Audun Egenberg, Kjetil Hetlevik Johansen, Bjørn Andreas Maurseth og Rasmus Cabaleiro.
Foto: FKH
Audun Egenberg, Kjetil Hetlevik Johansen, Bjørn Andreas Maurseth og Rasmus Cabaleiro. Foto: FKH

– Skal fremstå tydeligere og spissere

FKH inngår samarbeid med Iversen Skogen Reklamebyrå

HAUGESUND: FK Haugesund har valgt Iversen Skogen Reklamebyrå som klubbens strategiske byråpartner. Sammen skal de løfte FKHs kommersielle målsettinger ut til folket.

Nylig signerte partene en samarbeidsavtale som strekker seg over to år. I første omgang skal reklamebyrået revitalisere den visuelle identiteten til klubben. Byrået skal etterhvert også bistå rundt hvordan den framstår i form, farge og kommunikasjon på alle plattformer.

– Dette er et stort prosjekt som vil foregå over tid, sier kommersiell leder i FKH, Rasmus Cabaleiro i en pressemelding.

Cabaleiro forteller at det derfor er naturlig for klubben å samarbeide med Iversen Skogen.

– Byrået sitter på bred kompetanse og har god kjennskap til regionen og dens betydning. De har også stor forståelse av at design henger sammen med strategi og lidenskap, noe som er essensielt for fotballklubben vår.

– Skal fremstå tydeligere og spissere

Som et resultat av samarbeidet, forventer Cabaleiro at klubbens visuelle kommunikasjon får et godt løft.

– Vi skal framstå mye tydeligere og spisset i vårt uttrykk, noe som vil bidra til å øke engasjementet i og rundt klubben.